Burhaniye Bahçeşehir Koleji ilkokul 2. ve 3. sınıf öğrencileri, Burhaniye Belediyesi Alida Nedim Erarslan Sokak Hayvanları Bakımevi’ni ziyaret ederek anlamlı bir etkinliğe imza attı.
Etkinlik kapsamında bakımevindeki can dostlarla da bir araya gelip vakit geçiren öğrenciler, keyifli anlar yaşadı. Ziyarete, Balıkesir Büyükşehir Belediye ve Burhaniye Belediye Meclis Üyesi Aşkıbirce Uzkurt ile Burhaniye Belediyesi Sağlık İşleri ve Veteriner İşleri Müdürü Barış Hakan da katılım sağladı.
Öğretmenleri eşliğinde bakımevini ziyaret eden öğrenciler, sokak hayvanlarına dikkat çekmek ve can dostlara destek olmak amacıyla bakımevinin duvarlarını rengarenk resimlerle süsledi. Düzenlenen duvar boyama etkinliğinde öğrenciler hem yaratıcılıklarını ortaya koydu hem de hayvan sevgisini yansıtan çalışmalarıyla bakımevine kalıcı bir iz bıraktı. Hayvan sevgisi ve sosyal sorumluluk bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasına katkı sunan etkinlikte, öğrencilerin neşesi ve can dostlarla kurdukları sıcak bağ günün en güzel anlarına sahne oldu.
Hem eğitici hem de farkındalık oluşturan ziyaret, öğrencilerin hafızalarında unutulmayacak bir anı olarak yer alırken, Burhaniye Belediyesi Alida Nedim Erarslan Sokak Hayvanları Bakımevi, hafta içi her gün 15.00-16.00 saatleri arasında ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

More Stories
Başkan Altay: “KONYARAY Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi’nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz”
Selçuklu Belediyesi’nden anlamlı bir sosyal sorumluluk çalışması daha
Başkan Dutlulu, Selden Etkilenen Vatandaşları Ziyaret Etti